Friday 30 November 2012

Viimeinen kuulutus!

Nyt on lopun ajat käsillä, mutta vielä ehdit osallistua arvontaan! Aikaa on huomiseen kello 12.00 (Suomen aikaa) asti. Sen jälkeen uurna sulkeutuu lopullisesti ennen kuin onnetar sen avaa uudelleen ja valitsee kolme voittajaa.

Siellä te kaikki tähän mennessä osallistuneet olette sulassa sovussa keskenänne.


Olen merkinnyt itselleni muistiin, kenet olen viimeksi kirjannut arpalippuun, joten tietenkin myös viime tipassa osallistuvat pääsevät mukaan.


Rasiaa olen ravistellut runsaasti ja ravistelu jatkuu eli aivan varmasti kaikki ovat ihan sekaisin. Onnetar-mieheni tekee vielä huomenna viimeisen sokkoravistuksen ennen kuin nostaa laarista kolme onnekasta.

Klikkaapa tästä itsesi arvontapostaukseen ja kokeile onneasi!

Kauniiksi lopuksi eräs runo, jonka olen kirjoittanut joskus aikoja sitten.



Ehkä minä en olekaan jäätä
kuin kuoristani

Silloinkin, kun ankarin halla
silmäni lasittaa, pakkaslumi
poskiani suutelee
sisälläni virtaa puro
joka minut pitää sulana

Silloinkin, kun kyyneleet
jäätyvät poskilleni

jokin minussa sulaa.


No comments:

Post a Comment